شرکت کاخ اندیشان زرنگار ایلام

تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی کاخ اندیشان زرنگار(سهامی خاص)

شرکت کاخ اندیشان زرنگار ایلام

تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی کاخ اندیشان زرنگار(سهامی خاص)

شرکت کاخ اندیشان زرنگار ایلام

بخشی از خدمات شرکت:
- تامین نیروی انسانی ارگانهای دولتی و خصوصی اعم از مهندسی، خدماتی، نظافتی و...
- تامین خودروهای استیجاری ارگانهای دولتی و خصوصی
- ساخت و تعمیر و نگهداری ساختمانها و کلیه تجهیزات ساختمانی
- پیک موتوری جهت خرید لوازم روزانه منزل(مواد غذایی، فست فود، کتاب، شیرینی، گل، کتاب، دارو، خشکشویی و کلیه مرسولات)
- کارواش در محل- نماشویی ساختمانها و مغازه ها- شاسی شویی خودروهای سنگین
- مبل شویی، نظافت منزل، محل کار، مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری
-اسباب کشی و بسته بندی لوازم منازل و ادارات
- تحویل صبحانه گرم و با کیفیت در محل

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

خشک‌شویی یکی از روش‌های شستشو و پاک کردن لباس می‌باشد. از آنجا که در این روش از آب استفاده نمی‌شود خشک‌شویی نام گرفته‌ است.

مولکول‌های آب بسیار قطبی هستند و هنگام شستشو با آب بسیاری از تارهای پارچه آب را به خود جذب می‌کنند و از شکل می‌افتند. به خصوص برای لباس‌های دارای بافت‌های مخلوط مانند کت و شلوار و پالتو، شستشو با آب سبب از بین رفتن فرم و حالت آن‌ها می‌شود. با استفاده از مواد حلال و شوینده غیر قطبی لباس شکل خود را حفظ می‌کند، و در عین حال لکه‌ها از بین می‌روند.


·         صرفه جویی در زمان

·         اطمینان از کیفیت خدمات

·         دسترسی آسان به دور از ترافیک

·         استفاده از مواد مصرفی مرغوب


جهت دریافت خدمات با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید:

08433341423

08433341428

 

۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۴۴
کاخ اندیشان زرنگار

شرکت کاخ اندیشان زرنگار از افراد نخبه و تحصیل کرده دعوت بهمکاری می نماید.


افرادی که در زمینه های مختلف مهارت کامل دارند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایند:

تلفن تماس:

08433341423

08433341428

بکارگیری نیرو در زمینه های:

زبان انگلیسی، کامپیوتر(فتوشاپ، اتوکد، 3D MAX، OFFICE و...، نقاشی(روی کاغذ، دیوار، مینیاتور)، خوشنویسی، آموزش فوتبال، زیست، شیمی، فیزیک و....



۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۴۱
کاخ اندیشان زرنگار

شستشوی انواع فرش دستباف و ماشینی، شستشوی انواع موکت معمولی و ثابت(چسبیده به زمین)، شستشوی پتو و انجام خدماتی مانند ریشه بافی و رفوکاری

 

عوامل موثر بر قیمت قالیشویی

بر حسب ماشینی و دست باف بودن فرش و قالی و همچنین جنس مواد بکار رفته، قالیشویی ها از روش های متنوعی از جمله بخارشویی، خشک شویی و شستشو با آب داغ استفاده می کنند. شرکت های حرفه ای قالیشویی علاوه بر شستشو خدمات دیگری از جمله لکه برداری فرش و قالی، ریشه زنی، رفوگری، دوردوزی چرم، رفع سوختگی، ریشه بافی و شیرازه بافی را نیز ارائه می کنند. یکی از مهمترین تخصص های نیروهای مشغول به کار در شرکت های قالیشویی، اطلاع آنها از مواد شوینده مناسب کار است که در برخی مواقع حساسیت بالایی را می طلبد.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر میزان کار شستشو و در نتیجه هزینه نهایی کار قالیشویی فشردگی گره های فرش است. در واقع هر چه فرش از نظر گره پُرتر و با شانه بالاتر باشد با وجود اینکه کیفیت فرش بالاتر می رود به همان میزان شستشوی آن کار سخت تری است. هر چه تار و پود فرش محکم تر و فشرده تر باشد مقاومت آن در برابر پاک کردن لکه ها و موارد این چنینی بیشتر خواهدبود.

 

لکه هایی که با سرسختی از بین می روند مثل لکه های چربی یا روغن یا لکه های بدبو به دلیل اینکه زمان بیشتر و شوینده های مخصوصی را برای نابودی می طلبند باعث بالا رفتن هزینه قالیشویی می شوند. برای از بین بردن لکه ها و در کل لکه بری فرش روشهای متنوعی وجود دارد که لزوما شما را ملزم به شستشوی تمام فرش و استفاده از خدمات قالیشویی نمی‌کند. می‌توان با مواد بسیار متنوعی مثل بوراکس یا نمک و جوش شیرین این کار را انجام داد.

 



۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۳۲
کاخ اندیشان زرنگار

انجام انواع خدمات باغبانی شامل هرس کردن درختان، هرس کردن و فرم دادن به درختچه‌ها، چمن کاری، تعویض خاک باغچه، کوددهی، نظافت سطح باغچه‌ها و آبیاری باغچه و درختان



امور باغبانی خود را به  شرکت ما  بسپارید تا با نیروی با تجربه و متخصص ، کاشت درخت میوه ، هرس کردن ، سمپاشی و کوددهی انواع درختان را با نازلترین قیمت برای شما انجام دهیم.






هرس کردن :

عملیات هرس عبارت است از قطع کامل یا جزئی شاخه ، ریشه ، پوست ، برگ و یا گل، علف و میوه به منظور بالا بردن سرعت رشد  و هدایت نحوه رشد و باروری گیاه می باشد. هرس یکی از مهمترین عملیات  باغبانی می باشد که از حدود سه هزار سال قبل شناخته شده و مورد استفاده قرار می گرفته است.

هرس کردن علفهای هرز یکی از تاثیر گذارترین  عملیات ها است که به دوصورت کمی وکیفی به محصول خسارت وارد می کنند: خسارت کیفی آن باعث کاهش کیفیت و ارزش غذایی ویا مسمومیت محصول می شود وخسارت کمی باعث کاهش مقدار تولید در واحد سطح می گردد. علفهای هرز به دوصورت کمی وکیفی به محصول خسارت وارد می کنند: خسارت کیفی آن باعث کاهش کیفیت و ارزش غذایی ویا مسمومیت محصول می شود وخسارت کمی باعث کاهش مقدار تولید در واحد سطح می گردد.



روش های کود دهی:

 پخش سطحی: در این روش کود تقویتی قبل از کاشت گیاه بوسیله ی دست یا ماشین به طور یکنواخت در تمام سطح مورد نظر پخش می شود. بسیاری از مواقع پس از پخش سطحی، کود کشاورزی با شخم یا دیسک سطحی با خاک مخلوط می شود. این روش کوددهی برای عناصر یا کودهای کشاورزی محلول در آب مثل کودهای نیتروژن به کار گرفته می شود. البته در خاک های قلیایی بویژه در هوای گرم، احتمال هدر روی آمونیاک وجود دارد.

 

عملیات باغبانی :

تهیه و کاشت انواع نهال های جدید و گل های زینتی

  • هرس درختان و باغات میوه
  • سمپاشی درختان و باغ و باغچه ها
  • پاکنی یا بیل زنی درختان
  • کود دهی و چمن زنی


۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۳۰
کاخ اندیشان زرنگار

بسته بندی حرفه ای

بسته بندی وسایل بزرگ، مانند یخچال، ویترین، مبل، لباسشویی و ... به گونه ای است که هیچ خط و خشی به وسایل وارد نمی شود، معمولا وسایل را لابلای پتو حمل می کنند تا آسیبی به وسایل وارد نشود.

بسته بندی وسایل کوچک مانند: لباس، وسایل چینی، وسایل شکستنی و... لابلای روزنامه و داخل کارتن صورت می گیرد تا از آسیب رساندن به آنها خودداری شود. (لازم بذکر است که تهیه ی کارتون و روزنامه بعهده ی مشتری می باشد)

شرکت کاخ اندیشان زرنگار به تمامی نقاط خدمت رسانی می کند. هر شخصی می تواند در هر نقطه ی از شهر اثاث کشی و انتقال بار خود را به ما بسپارد.



نرخ باربری و اثاث کشی در تمامی نقاط شهر بر اثاث نرخ اتحادیه تعیین می شود که شرکت کاخ اندیشان جهت رفاه حال همشهریان عزیز با قیمتی مناسب خدمت رسانی می کند.

- حمل و نقل اثاثیه منزل و محل کار توسط انواع خودروهای باری سبک و سنگین (وانت بار، نیسان، ایسوزو و...

- جابجایی اثاثیه منزل و محل کار شما به نقاط مختلف شهر


جهت دریافت خدمات با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید:

08433341423

08433341428

 

 


۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۰۵
کاخ اندیشان زرنگار

شستشوی مبل و خشک شویی مبل در منزل

مراحل شستشو و خشک شویی مبل به صورت کامل در منزل انجام می شود اما به این معنا نیست که پس از شستشوی مبل شما قادر به استفاده از آن باشید. مراحل ترتیب به صورت خلاصه به شکل زیر انجام میشود:

  1. جاروکشی خشک انجام می شود
  2. مبل و نشیمن ها توسط فرچه مخصوص و مواد شوینده شسته می شود
  3. خشک کردن مبلمان با دستگاه آبگیری مخصوص

مرحله خشکشویی به این معناست که آب و مواد شوینده ای که وارد مبل شده و ماندن آن باعث پوسیدگی مبل منزل شما می شود را توسط آبکش مخصوص از داخل مبل بیرون میکشیم اما ممکن است نم و رطوبت باقی مانده در مبل (مقداری که آسیبی به مبلمان نمیرساند) تا یکروز آینده نیز خشک نشود و این یک امر طبیعی و از روال کار مبل شویی می باشد.

تعرفه انجام سفارشات مبل شویی به موارد زیر بستگی دارد

  • تعداد نشیمن مبلمان
  • نوع مبلمان ( راحتی یا استیل (
  • جنس پارچه مبلمان
  • نوع رویه کوبی مبلمان ( عادی یا لمسه (
  • مواد شوینده به دلخواه مشتری یا مواد استاندارد
  • خدمات سفارشی بیشتر

 

 


      مبلمان هفت نفره: 45 هزار تومان

      مبلمان نه نفره: 55 هزار تومان

      مبلمان 12 نفره: 65 هزار تومان

      مبلمان سلطنتی 12 نفره: 120 هزار تومان


شماره های شرکت:

08433341423
08433341428

 




۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۵۲
کاخ اندیشان زرنگار

خدمتی نوین از شرکت کاخ اندیشان زرنگار توسط افراد آموزش دیده و ماهر

 

در این سرویس شستشو با حداقل میزان مصرف آب انجام می‌شود. پکیچ کامل شامل روشویی، نظافت داخل، واکس تایر و واکس داشبورد می‌باشد.

محدوده ارائه این خدمت فقط در شهر ایلام است.

سواری(روشویی): 20 هزار تومان

سواری(توشویی): 25 هزار تومان

شاسی: 25- 30 هزار تومان

جهت دریافت خدمات با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید:

08433341423

08433341428

 





۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۴۶
کاخ اندیشان زرنگار

در سرویس نظافت، کارهایی مثل گردگیری و شستن کف اتاق‌ ها، تمیز کردن درب و پنجره و دیوارها و همچنین بیرون بردن زباله توسط نظافتچی انجام می‌ شود. از یک نظافتچی انتظار می‌ رود کارهایی مثل نظافت آشپزخانه و کابینت‌ ها و نظافت سرویس بهداشتی و حمام را انجام دهد. نظافت منزل و محل کار توسط نیروهای خبره‌ انجام می‌ شود.


تعرفه خدمات نظافت منزل و محیط کار: 3 ساعت کاری 45 هزار تومان

راه پله و پارکینگ بنا به میزان کثیفی و ابعاد آن متفاوت می باشد و قیمتی بین 12 تا 15 هزار تومان برای هر راه پله در نظر گرفته شده است و پارکینگ هم بنا به نوع کف آن و میزان جرم آن برای ابعاد بالای 150 متر هر متر 4 هزار تومان نظافت می شود.

جهت دریافت خدمات می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید:

08433341423

08433341428


۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۴۳
کاخ اندیشان زرنگار

مدیریت مجموعه ی این شرکت هدفمند توسط جناب آقای دکتر محسن جامی اداره می شود که تسلط کامل به حوزه اشتغال و بازار کار را دارد. دکتر جامی دارای دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی تهران با سابقه ی درخشان بیش از چهار سال کار در ادارات مرکزی بانک مسکن تهران و دارای سابقه بیش از سه سال فعالیت در بخش های خصوصی و تدریس در دانشگاههای ایلام، پیام نور، علمی کاربردی و آزاد می باشد.

فازهای قابل بهره برداری برای شرکت کاخ اندیشان حداقل ده فاز می باشد که ایشان در چشم اندازهای شرکت دارند.




 


معاونت شرکت کاخ اندیشان زرنگار:


جناب آقای مهندس طاهری بعنوان معاون شرکت کاخ اندیشان زرنگار دارای مدرک مهندسی عمران ساختمان از دانشگاه شماره یک کرمانشاه با سابقه کار بعنوان ناظر مقیم و مجری دفتر فنی و معاونت کارگاه، مشاور ناظر نقشه برداری، نقشه بردار ثبت اسناد مرزبانی ارومیه، مهندسی مرزبانی ایلام، مباشر عملیات خاکی می باشد.





۲۹ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۳۲
کاخ اندیشان زرنگار