شرکت کاخ اندیشان زرنگار ایلام

تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی کاخ اندیشان زرنگار(سهامی خاص)

شرکت کاخ اندیشان زرنگار ایلام

تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی کاخ اندیشان زرنگار(سهامی خاص)

شرکت کاخ اندیشان زرنگار ایلام

بخشی از خدمات شرکت:
- تامین نیروی انسانی ارگانهای دولتی و خصوصی اعم از مهندسی، خدماتی، نظافتی و...
- تامین خودروهای استیجاری ارگانهای دولتی و خصوصی
- ساخت و تعمیر و نگهداری ساختمانها و کلیه تجهیزات ساختمانی
- پیک موتوری جهت خرید لوازم روزانه منزل(مواد غذایی، فست فود، کتاب، شیرینی، گل، کتاب، دارو، خشکشویی و کلیه مرسولات)
- کارواش در محل- نماشویی ساختمانها و مغازه ها- شاسی شویی خودروهای سنگین
- مبل شویی، نظافت منزل، محل کار، مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری
-اسباب کشی و بسته بندی لوازم منازل و ادارات
- تحویل صبحانه گرم و با کیفیت در محل

ما یک سامانه آنلاین خدمات هستیم. یعنی شما می‌توانید برای درخواست هر نوع خدماتی اعم از تعمیرات، تغییرات و هر گونه کار ساختمانی (کوچک یا بزرگ)، نگهداری از کودک و سالمند، نظافت منزل و محل کار، تعمیرات خودرو، کارواش، تعمیرات مبل، شستشوی مبل و نماشویی ساختمان و...... با ما تماس بگیرید. آن وقت براساس نیازتان ما  متخصصان ماهر و تاییدشده را در اختیارتان می‌گذاریم که اطمینان داریم یافتن آن‌ها به تنهایی، برای شما کار دشوار، طاقت‌فرسا و پرهزینه‌ای است.

درست مثل دوستی که از او برای نقاشی ساختمان، متخصص کاربلدی را سراغ می‌گیرید، ما نیز به عنوان مشاوری که متخصصان زیادی را می‌شناسد می‌توانیم برای انجام کارهای مختلف، افراد مناسبی را معرفی کنیم تا کار خود را با خیال راحت به آنها  بسپارید. ما متخصصان ممتاز را به شما گره می‌زنیم. متخصصان برگزیده‌ی ما قادرند تمام کارهای کوچک و بزرگ شما را انجام بدهند.

می توانید برای دریافت خدمات با شماره های مندرج در همین وبلاگ تماس بگیرید و از خدمات ما در کمترین زمان و با بهینه ترین قیمت استفاده کنید.

شرکت کاخ اندیشان زرنگار با توجه به اینکه در زمینه مشتری مداری هدف والایی دارد از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری پیروی می کند. در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)، شرکت‌ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملاتشان با مشتری‌ در طول چرخه‌ی حیات او و با هدف بهبود ارتباطات تجاری و افزایش فروش به کار می‌گیرند. سیستم‌های CRM با هدف گردآوردی اطلاعات در مورد مشتریان از طریق کانال‌های مختلف، یا مراکز ارتباطی مختلف مانند وبلاگ شرکت، تلفن، ایمیل مستقیم، کانال‌های بازاریابی و رسانه‌های اجتماعی، طراحی می‌شوند. سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌توانند به کارمندانی که ارتباط مستقیم با مشتریان دارند، اطلاعاتی درباره‌ی شخصیت، تاریخچه‌ی خرید، علائق و نگرانی‌های‌شان بدهند. سیستم‌‌های CRM که در داخل شرکت پیاده‌سازی می‌شوند، وظیفه‌ی مدیریت، کنترل، امنیت و حفظ و نگهداریِ اطلاعات و داده‌ها را در داخل خود شرکت عهده‌دار می‌باشند. شرکت کاخ اندیشان زرنگار با برقراری ارتباط دوجانبه با مشتری و نیروهای کاری خود سعی در مدیریت درست و دقیق این حوزه می نماید تا بتواند رضایت مشتری را از طریق کسب رضایتمندی مشتری بدست آورد.

هدف ما ایجاد ارتباط در بستری مناسب از طریق ابزارهای ارتباطی با مشتریان برای ارائه خدمات آنلاین و به روز می باشد.

با ما باشید و ما را از طریق نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود یاری کنید.






 

 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.